A Róka a TikTokról 🦊 Ingyen szállítunk oda-vissza.👉Felvásároljuk a telód📱, az otthondod kényelmébõl, akkor is ha hibás!👉Megcsináljuk az elromlott készüléked, neked el sem kell hagyni a házat!👉1 ÉV GARANCIA minden szervizre

Szerviz

Honnan tudom meg mikor jön a futár?

A kalkulált ár elfogadásakor a rendszerünk előkészíti a futár rendelését, majd mikor ez sikeresen végbement email értesítést kapsz róla. A futár, aki elhozza a telefonod, sms értesítést fog küldeni az érkezése előtt 3 órával. Kérünk téged olyan címet adj meg, ahol biztosan tartózkodni fogsz huzamosabb ideig. Pl.: munkahelyed, otthonod

Mi történik ha nem értetek egyet a készülék általam megadott problémájával?

Amennyiben szervizeseink álláspontja eltér az általad megjelölt szerviz igénytől, problémától, úgy minden esetben felvesszük veled a kapcsolatot a profilodon keresztül, e-mailben vagy akár telefonon. Az engedélyed nélkül vagy előzetes kommunikáció nélkül nem végzünk el másfajta szervizelést, mint amit az oldalon megadtál.

Egyéb kérdésed maradt?

Reméljük minden fontosabb szervizelési kérdést megválaszoltunk számodra. Kövess minket Tiktokon, Instán és keresd bizalommal ügyfélszolgálatunkat!

Nem voltam otthon, amikor jött a futár! Mit tegyek?

A futárok általában hétköznap reggel 8 és délután 5 között kézbesítenek. Kérjük, vedd ezt figyelembe és rendelésed leadásakor próbálj olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodsz (pl. munkahely). A futár sms értesítést fog küldeni az érkezése előtt 3 órával. Amennyiben már látod, nem leszel ott az előre megadott címen, kérünk mihamarabb jelezd ezt felénk!

Előre fizettem, de közben felmerültek egyéb hibák is, ezért változott a szolgáltatás ára, hogyan kell rendezni a különbözetet?

A különbözetet utánvéttel tudod rendezni a futárnál.

Hogyan kell fizetnem?

Kétféle fizetési módot választhatsz, előre fizetés bankkártyával ( BARION), vagy utánvétes fizetés a készüléked átvételekor a futárnál, készpénzzel vagy bankkártyával. Futár rendelés előtt tudsz fizetési módot választani!

Nem tudtam lementeni az adataimat! Probléma ez számotokra?

Előfordul, hogy a szervizre küldött telefonon olyan sérülés következett be, amely után nem lehet hozzáférni a telefon biztonsági mentésének funkciójához. Ebben az esetben sem kell aggódnod, kérünk téged biztosítsd számunkra a jelkódot, amennyiben le volt védve a telefon. A hiba elhárítása után így tudják szervizes kollégáink letesztelni a készüléket.
NE AGGÓDJ! Profi szakemberekkel dolgozunk, az adataid nem kerülhetnek ki harmadik fél jogtalan felhasználására. Azonban az adataid elvesztésére felelősséget nem tudunk vállalni. Személyes adataid folyamatos mentésére különösen szeretnénk felhívni a figyelmed!

Jelkóddal ellátott készüléket tudtok -e szervizelni?

Szervizeseinknek mindenképpen tesztelni kell a készüléket, ezért arra kérnénk, hogy vagy távolíts el a telefonodról minden adatot, vagy pedig biztosítsd számunkra a jelkódot. Profi szakemberekkel dolgozunk, az adataid nem kerülhetnek ki harmadik fél jogtalan felhasználására. Ugyanakkor adataid elvesztésére felelősséget nem tudunk vállalni, ezért az iCloud mentésre különösen szeretnénk felhívni a figyelmed!

Hogyan tudok megbizonyosdoni róla, hogy az általatok elküldött készülék valóban szervizelésre került?

Minden hozzánk szervizre beérkező készülék kicsomagolását és tesztelését videóra rögzítjük, melyet a profilodra feltöltünk. Minden általunk megszervizelt készüléket feladás előtt, videón tesztelünk le, amely tájékoztat téged, hogy a jelzett hibát megjavítottuk.

Mennyi időt vesz igénybe a szervizelés?

A telefon hozzánk való beérkezésétől számítva legkésőbb 3 munkanapon belül.

Mi történik ha nem érkezik meg a visszaigazoló email?

Kérjük, ellenőrizd a spam mappát, amennyiben ott sem találod, keresd fel telefonon az ügyfélszolgálatunkat.

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam le? Kapok róla e-mailt?

E-mailben visszaigazolást kell kapnod, miután leadtad a szervizigényedet. Amennyiben ez nem történt meg, kérjük, ellenőrizd a spam és a promóciók mappát is. Ha itt sem találod, vedd fel kollégáinkkal a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon.

Honnan tudom meg mikor jön a futár a készülékemért?

Szerviz igényed leadásakor megvizsgáljuk annak teljesíthetőségét, majd email értesítést kapsz tőlünk a futárszolgáltatás megrendeléséről. A futár, aki elhozza a telefonod, sms értesítést fog küldeni az érkezése előtt 3 órával. Kérjük, olyan címet adj meg, ahol biztosan tartózkodni fogsz napközben, pl.: munkahelyed, otthonod.

Nekem kell a futárt megrendelnem?

A szervizigényed leadása közben a rendszer fogja kérni tőled a futárszolgáltatásra vonatkozó adatokat. Itt adhatod meg a helyszínt, hova kéred a futárt. A GLS futár sms-ben fog értesíteni a megérkezése előtt.

Melyik futárszolgálat hozza-viszi a készülékemet? Nekem kell megrendelnem?

Cégünk a GLS Futárszolgálattal dolgozik együtt. A szervizigényed leadása közben a rendszer fogja kérni tőled a futárszolgáltatásra vonatkozó adatokat. Itt adhatod meg a helyszínt, hova kéred a futárt. A GLS futár sms-ben fog értesíteni a megérkezése előtt.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésem és milyen szállítási értesítéseket kapok a kiszállítás alatt?

Amennyiben van regisztrációd, a profil oldaladon tudod nyomon követni a készüléked szervizelésének aktuális állapotát.

Mitől függ hogy mennyi időt vesz igénybe a szervizelés?

A szervizelés átfutási ideje függ a szervizes kollégáink leterheltségétől és a készüléked számára szükséges alkatrészek rendelkezésre állásától.

Mennyi időt vesz igénybe a szervizelési folyamat?

Amennyiben 16:00 óra előtt adod le szervizelési kérelmedet, a GLS futár másnap felveszi a készülékedet, amely a beérkezéstől számított legkésőbb 3 munkanapon belül javításra kerül.

Amennyiben a szervizelés komplikáció nélkül végbemegy, az elkészülés másnapján kézbesítjük a megjavított telefonodat.A szervizelés átfutási ideje függ a szervizes kollégáink leterheltségétől és a készüléked számára szükséges alkatrészek rendelkezésre állásától.

Más kérdésed lenne?

Amennyiben nem találtál választ a kérdésedre, úgy írj nekünk levelet!